donderdag 16 augustus 2012

"Doortje, ik wil seks", zo zei hij

De luxaflex stonden op een kleine kier geopend. streepjes licht vielen over haar zachte rozige lichaam. Ze was een trap geworden naar een zeker genot. Zij lag op dekens van olijfgroene pracht. Het dekbed had net in de lenteochtend gehangen. Alles was perfect, de zoon was naar een feestje, de boodschappen waren gedaan en met een zekere snelheid had ik de badkamer ontdaan van elke vorm van vuil.

Doortje en ik hadden nog even op de bank gelegen, we keken een filmpje. Al snel echter begon ik een verlangen te kennen. Een drang naar haar zachte rondingen, alwaar zij warm aan voelde, waar ze vochtig werd als een tropisch bos tijdens de moesson. Hoe zij met mij samen smolt. Hoe slanke vingers over mijn rug gleden. Het begon bij haar voeten en zou eindigen in de dekens die als wolken zouden blijken. Haar lange haren zouden water worden van een stomend warm bad, haar borsten zouden de toefjes slagroom zijn op een ijscoupe die langzaam in mijn mond zouden verdwijnen. Na wekelijkse pogingen zou het er van komen. Eindelijk.

Ontdaan van alle kleding plaatste ik mijn gewicht over haar heupen. In haar oren fluisterde ik, dat ik haar zou nemen, zacht en tijdloos.
"Is het eigenlijk niet zo dat ik jou neem. Pak ik jou dadelijk niet beet?"
Ik besloot haar te negeren en liet mij op haar stromen inwaarts glijden.
"nee, echt ik neem jou hoor"
Het enige wat ik voelde waren terug kantelende bekken. Ik werd uit haar geduwd.
"Lief, ik wil geen discussie, ik wil met je vrijen."
"Ja, ik ook hoor"
Weer begon ik haar te strelen, ik zoende haar nek en ze schoot in de lach.
Ik draaide haar op haar zij, voelde haar vlezige billen tegen mijn heupen duwen, en ik had het niet meer. Een borst gaf mee aan mijn grip en bij haar tepel draaide mijn vingers over het kleine topje.
"haha, wat als ik nu een scheet zou laten?"
'Het zou me niet uitmaken." Ik loog, maar ik zou zo graag willen dat zij haar focus legde op dat wat belangrijk was. Ze hoorde de lichte woede in mijn stem.
"Ah, toe nou schatje, niet boos worden. Ga maar lekker liggen."

Ik lag op mijn rug en Doortje kuste mijn borst, over mijn buik en langs mijn navel, neerwaarts naar de zwelling die al meerdere malen in kracht in had moeten boeten. Maar een man is makkelijk om te krijgen. Een man heeft aan een enkele aanraking genoeg, en dus wachtte mijn geslacht fier en erekt op wat komen zou gaan.

Een zwarte kater sprong op bed.

In het aardedonker streelde ze mij zacht. Het was doodstil en het enige wat ik dacht te zien waren de rode letters van de wekkerradio. De topjes van haar vingers gleden onder de rand van mijn boxershort. Ik liet haar gaan. Ik voel hoe ze op me klom, haar hitte om mijn geslacht plaatste en mij volledig toe liet. Ze melkte me in een traag tempo, hevig hijgend, tijdloos. De nagels duwde in mijn borst.
"Oh Timo"

Ik was Timo niet, maar ik liet het er maar bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten