vrijdag 20 december 2013

Neuken

Zo trek ik je wollen muts af
Zoenen we loopneuzen
Roodomrand gelaat
Elkaar

Trap je slipje uit en proef brandend leven
Slok je lentestromen op
Wil wederom in je kruipen
Dansen op je maat

Ik wil je adem volgen
Ik wil je omarming
Je opslokken met de mond
Ik wil je, wil je, wil je

De zomer komt
Wijdbeens aangeboden
De vakantie

Ik hijg op je vloed
Draal op je eb
We nemen in getijden

Palmbomen
Kokosnoten
Het zand heet

We doen de mutsen af
In vol licht

We doen dingen
Die we vroeger deden

Ik wil je stralend
Herfstbuien over kinderkopjes

Laat me glijden

Zoals weleer
Die weeromstuit

Landsgrenzen passeren
In zware lucht die-
Ons draagt

De onmetelijke diepte
Waar ik doordring

Wij niet
Wij gaan nooit dood
Van neuken

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten